Рэжым работы
ў шосты школьны дзень
Змест работы |
Час правядзення |
Выхаваўчыя мерапрыемствы для вучняў I-VІ класаў |
10.00-11.30 |
Выхаваўчыя мерапрыемствы для вучняў VІI-XІ класаў |
11.00-12.50 |
Спартыўна-масавая і фізкультурна-аздараўленчая работа |
09.00-13.00 |
Агульнашкольныя мерапрыемствы |
12.00-18.00 |
Правядзенне вечароў адпачынку, дыскатэк |
18.00-21.00 |
Работа вучняў у камп’ютарным класе |
10.00-11.50 |
Наведванне вучнямі бібліятэкі |
09.00-10.30 |
Сумесныя мерапрыемствы з Гараднянскім СДК |
10.00-13.00 20.00-22.00 |
Рэжым работы
ў шосты школьны дзень
Ф.I.I. |
Пасада |
Рэжым работы |
Пешка Наталля Сяргееўна |
Дырэктар |
8.00-13.00 |
Кудласевіч Сяргей Валер'евіч |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце |
8.10-13.00 |
Прыярытэтнымі накірункамі работы ў гэты дзень для нашай установы адукацыі з’яўляюцца : здаровы лад жыцця, турыстычна-краязнаўчая работа, культурна-масавыя мерапрыемствы, грамадска карысная праца і прафілактыка правапарушэнняў.
Накірункі |
Мерапрыемствы |
1. Здаровы лад жыцця |
Дні здароўя, спаборніцтвы ў рамках круглагадзічнай спартакіяды, таварыскія сустрэчы па гульнявых відах спорту, спартландыі, спартыўныя святы |
2. Правядзенне культурна-масавых мерапрыемстваў |
Інтэлектуальныя гульні (“Што? Дзе? Калі?”, “Брэйн-рынг”); конкурсы; віктарыны; канцэрты, прысвечаныя Дню настаўніка, 8 Сакавіка, Дню Перамогі, Дню маці і інш. Дыскатэкі, вечары адпачынку. |
3. Прафілактыка правапарушэнняў |
- Рэйды “Падлетак”, “Праблемная сям’я”; - Саветы па прафілактыцы - Кансультацыі СППС вучням і бацькам |
4. Турыстычна-краязнаўчая работа |
Экскурсіі, паходы |
5. Грамадска карысная праца |
Суботнікі Акцыі “Пасадзі дрэва” Аперацыі “Сасновая шышка”, “Жыві, лес!” Конкурс “Лепшая клумба”, акцыя “Упрыгожым зямлю кветкамі”, аперацыя “Побач жыве ветэран”, рэйд па навядзенню парадку ля помнікаў. |
Арганізацыя работы ў шосты школьны дзень
У 2022/2023 навучальным годзе ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі працягнецца праца па ўдасканаленні змястоўнага напаўнення шостага школьнага дня, забеспячэнні рэалізацыі сучасных падыходаў пры планаванні і падрыхтоўцы суботняга дня, выкарыстанні магчымасцей правядзення масавых мерапрыемстваў. У новым навучальным годзе неабходна прадугледзець арганізаванае наведванне вучнямі кіналекторыяў на базе кінатэатраў, тэматычных паказаў фільмаў на патрыятычную тэматыку, фільмаў беларускай вытворчасці ў межах шостага школьнага дня, распрацаваўшы сумесны план мерапрыемстваў з кінавідэапракатам (кінатэатрам). Таксама трэба працягнуць рэалізацыю сумеснага з Міністэрствам культуры культурна-адукацыйнага праекта «Глядзі і памятай».
Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь распрацаваны рэкамендацыі «Метадычныя аспекты ўдасканалення выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень» (https://edu.gov.by/sistema-obrazovaniya/glavnoe-upravlenie-obshchego-srednego-doshkolnogo-i-spetsialnogo-obrazovaniya/srenee-obr/shestoy-shkolnyy-den/index.php?sphrase_id=271561). Пачынаючы з 2022/2023 навучальнага года Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь рэкамендуе арганізаваць правядзенне тэматычных субот: Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання (першая субота месяца), Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця (другая субота месяца), Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі (трэцяя субота месяца), Дзень узаемадзеяння з сям'ёй (чацвёртая субота месяца). У пятую суботу месяца (пры яе наяўнасці) рэкамендуецца правядзенне мерапрыемстваў, якія прапагандуюць традыцыі ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі, падвядзенне канчатковых вынікаў акцый, конкурсаў, спаборніцтваў, якія праводзяцца на працягу месяца, чвэрці ў шосты школьны дзень, і інш.
Асаблівае месца адводзіцца інфармацыйнаму суправаджэнню шостага школьнага дня. Вучні, законныя прадстаўнікі павінны мець магчымасць пазнаёміцца са штотыднёвым анонсам, планам правядзення мерапрыемстваў у суботу, раскладамі работы аб'яднанняў па інтарэсах, факультатыўных заняткаў, кансультацый настаўнікаў-прадметнікаў, графікамі работы спартыўных і трэнажорных залаў, басейнаў, рэгулярнымі справаздачамі аб праведзеных выхаваўчых мерапрыемствах.
У шосты школьны дзень мэтазгодным будзе правядзенне тэматычных мерапрыемстваў розных відаў на базе музеяў, музейных пакояў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі; даследчай работы краязнаўчай накіраванасці; вывучэнне памятных гістарычных падзей рэгіёнаў рэспублікі.
Асаблівасцю арганізацыі шостага школьнага дня па-ранейшаму з'яўляецца працоўнае выхаванне і прафарыентацыйная работа ў актыўным супрацоўніцтве з усімі зацікаўленымі. Трэба працягнуць практыку сустрэч вучняў з прадстаўнікамі розных прафесій, экскурсій на вытворчасць, удзелу ў Днях адчыненых дзвярэй, майстар-класах, «Днях прафарыентацыі» і «Прафесійных суботах», якія праводзяцца ўстановамі прафесійна-тэхнічнай, сярэдняй спецыяльнай і вышэйшай адукацыі.
Пільную ўвагу неабходна надаць забеспячэнню занятасці і карыснага баўлення вольнага часу ў шосты дзень тыдня вучняў, якія маюць патрэбу ў асаблівай педагагічнай увазе: іх максімальнага ўключэння ў дзейнасць аб'яднанняў па інтарэсах, часовага сезоннага працаўладкавання, уключэння ў мерапрыемствы выхаваўчай накіраванасці, правядзення своечасовай карэкцыйна-прафілактычнай работы і інш.
Работа спецыялістаў сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы ў шосты школьны дзень арганізуецца па загадзя складзеным графіку ў першую чаргу з дзецьмі, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі, і членамі іх сем'яў.